Ute och lever loppan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har den varit okörd sen jag var där sist?! Tror jag får besöka Skåne lite oftare.Har varit ute en sväng. Tyckte INOX kändes rätt eftersom @Urkvinnan hade det när den här hojen kördes senast.
![]()
Ok, själva ringen/bezeln är större på DJ alltså?
Testar lite olika band!
Speedy på Nato var snyggt men inte bekvämt, så det blev svart gummi istället.
Länken är ju i en egen klass men gött att variera.
Khaki band på Seamaster helt okej men skinn satt mycket bättre och bekvämare!
![]()
![]()
![]()
Yes, XT 400.yamaha ?
TR1:an måste ju ut ur garaget först så det har blivit den.Har den varit okörd sen jag var där sist?! Tror jag får besöka Skåne lite oftare.
Vad är det för gummiband?![]()
![]()
två kärnkraftverk och en dieselgenerator i mitten
Det där var en snygg kombo!På väg till AW
![]()
Seiko Sarb033 är nog den bästa (och snyggaste) klockan du får för dom pengarna.På med rassellänken. Känner att jag måste hitta en tredje klocka att skifta mellan. Någon som har tips i prisklass upp till 4000kr?![]()
Har kikat på den, och även 065. Tycker dom är sjukt snygga. Men är ändå nåt som inte klickar. Lägger undan för att förhoppningsvis få tag i antingen en SS Landsort eller Worldtimern. Kanske lika bra att avvakta några månader. Tomten kommer väl snart.Seiko Sarb033 är nog den bästa (och snyggaste) klockan du får för dom pengarna.
Aka Rambohojen! Eller han kanske hade 250 men cool hursomhelst. Själv hade jag en xl 250 från tidigt 80tal. Sicka maskiner!Yes, XT 400.
Vin e inge gott i nästan viktlöst tillstånd![]()
![]()
Klart man ska ha en Aerospace som kvällsklocka när man klättrar upp på taket med ett glas rött (som för övrigt visade sig vara totalt odrickbart). Närmare rymden än så här kommer jag ju inte för egen maskin.
Något du funderar över så hör av dig! Snygg klocka btwSka läsa på hinduism inför imorgon. Får se hur det går.
![]()