Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova fi-fi. Nej, den var riktigt dålig.@daviden du som är bra på sånt här, varför blir man hela tiden utloggad från KS när man sitter på wifi på Helsinki airport? Har aldrig vart med om det på andra ställen men händer hela tiden här och inte bara idag utan vart likadant de senaste åren. (jag flyger till eller via Helsingfors ca tio gånger om året och är likadant varje gång så kan inte vara en tillfällighet utan är något med den här jävla flygplatsen)
Inga andra sidor med inlogg krånglar.
Lika här!Alla katter har slocknad nu.![]()
Lite konstigt med rehabiliteringen, min fysioterapeut fokuserar mest på vänsterarmen men jag har andra skador som det borde fokuseras mera på, just nu så har jag mest ryggont. Armen läker bäst eller rättare sagt snabbast. Foten går det ganska trögt med men jag har bestämd att slänga kryckor nästa vecka. Kör nu med rehab två gånger i veckan. Träningsvärk vet jag inte om jag har, det gör ont i hela kroppen hela tiden. Har börjat med smärtstillande opiater igen. Men,men, det börjar gå framåt faktiskt.Lika här!
Izak hängde med längst, nu vilar han i väntan på kvällsmaten!
Hur går det med rehabiliteringen min vän?
Börjar det kännas bättre, går det i cykler, träning, endorfiner, träningsverk, styrka eller är det annorlunda efter det kraftiga traumat?
Har inte glömt dig, bara haft mycket i livet ett tag!![]()
![]()
Skönt att höra, carry on klockbroder !Lite konstigt med rehabiliteringen, min fysioterapeut fokuserar mest på vänsterarmen men jag har andra skador som det borde fokuseras mera på, just nu så har jag mest ryggont. Armen läker bäst eller rättare sagt snabbast. Foten går det ganska trögt med men jag har bestämd att slänga kryckor nästa vecka. Kör nu med rehab två gånger i veckan. Träningsvärk vet jag inte om jag har, det gör ont i hela kroppen hela tiden. Har börjat med smärtstillande opiater igen. Men,men, det börjar gå framåt faktiskt.
Ingen fara, hundarna har suttit vid pianotBer om ursäkt för sen torsdagswhiskyankomst. Ska inte hända igen ...
![]()
Ingen fara, hundarna har suttit vid pianot
Skrapar bort färg på en fönsterkarm!
![]()
Blev så inspirerad att jag precis beställde en Casio a168Tentan gick åt helvete i eftermiddags, straffar mig själv med benpass och plankan på gymmet... Lyckades stoppa klockan exakt på 30 sek, det mest positiva med denna dagen.
![]()