Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg bild!
Haha satt själv på jobbet och byggde mig en Volvo (jobbar på Volvo) men insåg att det skulle bli för dyrtSitter på jobbet och halvjobbar / bygger bilar. Tänkte byta ena bilen.
Men man slår sig av hur fantastiskt stor skillnad det är mellan de olika bilmärkenas konfiguratorer.
Är ju nästan så man vill handla av dom som har bäst konfigurator..........
![]()
Ja. Lite så är det. Spelar liksom inte någon roll vad man bygger. Slutar alltid med att krysslistan är fullproppad.Haha satt själv på jobbet och byggde mig en Volvo (jobbar på Volvo) men insåg att det skulle bli för dyrt![]()
När grabbarna var små så sa jag att när den yngsta blir 18 ska vi åka till London och se på fotboll med tillhörande pubbesök. Så när han fyllde 18 gjorde vi resan jag och tre söner, mamma fick inte följa med. Vilken weekend det blev. Kväll ett besökte vi säkerligen 20-talet pubar. Dag två tog vi tuben till Stamford Bridge direkt efter frukosten. Vi gick in på The Fox and the Pheasent " ett Chelsea hak " drack ett par pint. Sen gick vi till arenan där jag bokat Zola suit, mat och fri alkohol två timmar före avspark. Chelsea vinner matchen med 2-0 mot Villa och yngsta grabben tippade rätt resultat vilket inbringade ca 150 pund. Efter matchen gick vi gatan upp till Jam Tree där vi avslutade kvällen " natten ". Vi hade en fantastisk rolig helg.Familjelunch i London. Äntligen är kidsen stora nog att följa med på pub.
![]()
Låter som riktiga Dad-goals!När grabbarna var små så sa jag att när den yngsta blir 18 ska vi åka till London och se på fotboll med tillhörande pubbesök. Så när han fyllde 18 gjorde vi resan jag och tre söner, mamma fick inte följa med. Vilken weekend det blev. Kväll ett besökte vi säkerligen 20-talet pubar. Dag två tog vi tuben till Stamford Bridge direkt efter frukosten. Vi gick in på The Fox and the Pheasent " ett Chelsea hak " drack ett par pint. Sen gick vi till arenan där jag bokat Zola suit, mat och fri alkohol två timmar före avspark. Chelsea vinner matchen med 2-0 mot Villa och yngsta grabben tippade rätt resultat vilket inbringade ca 150 pund. Efter matchen gick vi gatan upp till Jam Tree där vi avslutade kvällen " natten ". Vi hade en fantastisk rolig helg.
Det är något som är jobbigt det! Att vänta på nedsläpp.![]()
Flera timmar till hockeyn men vi laddar i soffan redan nu ....