• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gran och tomtar har dom städat undan på jobbet, men ljusen verkar bli kvar en stund till.
Rolex 2018-01-10 (amall).jpg

B3CED050-580F-4C8D-B56E-A4B2F5FF420A.jpeg

Första dagen efter jullovet. På väg hem till jobbet efter att ha lämnat barnen i skolan. Bara -2 här :( Kunde gärna varit kallare och mer snö!
Tudor Black Bay 79230 på nylonband från Zuludiver från Royal straps. Ett av min absoluta favoritband. Kostade typ 100 kr och känns som det kommer hålla för många tusen dagar på armen.

B3CED050-580F-4C8D-B56E-A4B2F5FF420A.jpeg

Första dagen efter jullovet. På väg hem till jobbet efter att ha lämnat barnen i skolan. Bara -2 här :( Kunde gärna varit kallare och mer snö!
Tudor Black Bay 79230 på nylonband från Zuludiver från Royal straps. Ett av min absoluta favoritband. Kostade typ 100 kr och känns som det kommer hålla för många tusen dagar på armen.
Det där var mig en mycket lyckad kombo!:hungry:

Tillbaka
Topp