Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir lika tagen varje gång du lägger ut en bild på den klockan!Fy Faen! Är t.o.m kallare här vid fönsterverkstan!
![]()
![]()
Gomorron KS, precis klar med morgonrutinen, dra upp Lemania verket, mkt trevligt med minst en dinka med manuellt verk.![]()
![]()
den tempen var inte att leka med, här nere har vi bara 7 minus men känns som 30
Kan tillägga att jag har ALDRIG frusit så jävligt som när jag fick uppleva -20 i Stockholm!den tempen var inte att leka med, här nere har vi bara 7 minus men känns som 30![]()
det kan jag tänka mig, för ett par år sen hade vi 30 minus här och det var obeskrivligt vidrigtKan tillägga att jag har ALDRIG frusit så jävligt som när jag fick uppleva -20 i Stockholm!
-96 ich?
Blir lika tagen varje gång du lägger ut en bild på den klockan!
Då har jag ändock klämt på den samt provat den, magiskt!
Fy satan!Du kanske slår mig ute när det kommer till - grader @Stroboman min vän, men inne som arbetsmiljö så regerar jag ohotat!
![]()
![]()
Det där var mig en mycket lyckad kombo!![]()
Första dagen efter jullovet. På väg hem till jobbet efter att ha lämnat barnen i skolan. Bara -2 härKunde gärna varit kallare och mer snö!
Tudor Black Bay 79230 på nylonband från Zuludiver från Royal straps. Ett av min absoluta favoritband. Kostade typ 100 kr och känns som det kommer hålla för många tusen dagar på armen.