• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Om du utgår att det kan alltid bli värre så känns genast livet lite lättare.;)

Hehe...så sant, så sant min vän, men när det kommer till snö så är det väldigt svårt, som sagt så har både du och @Stroboman värre än vad jag har för tillfället och hade säkerligen bytt med mig alla dagar i veckan med tanke på hur ni har det :D;):cool::cigar:!

Du vet väl att du kan ställa in maskinen så att den slungar snön Bort från dig? :D

Hahaha... va fan har ingen sagt det tidigare för :D, har ju kört sprutet mot mig :p....

58950ca2-5f91-4f6b-ab51-9ef7645c7f6f-jpeg.727023

:happyhappy:
41DF7CC1-CE8A-4321-AF45-88458297F945.jpeg

Såg Affes bild som snömannen ! Kunde inte låta bli att tänka så här. Ibland skiner solen, ibland så är man i snöh....t ha en trevlig helg allihopa därute i vårt avlånga land:happyhappy:
55CE6F9C-1D8A-4EC5-A971-C287E09F6E6A.jpeg

5FB22EE9-4FCA-49D3-893A-6B539214CDE3.jpeg Men... man glömmer snöh....t när man står på en sådan här plats och upplever naturen runtomkring:happyhappy:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp