Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar!
Tack för att du satte namn på det! Ullaredifiering skall jag lägga på minnet.Sitter längst bak i restaurangen på Ikea och ångrar att jag åkte hit. Inte på grund av att det är mycket folk, men för att folk verkar ha slutat fundera på hur de uppför sig och vilket utrymme de tar i ett offentligt rum. Det är en Ullaredifiering som sprider sig över landet, sanna mina ord.
![]()
Du är en bra far!Föräldraskapets baksidor...
Men vad ska in?Jag vaknade upp med en lyckad klockförsäljning och har nu den eminenta uppgiften att hitta en ny klocka.
![]()
Men vad ska in?
Riktig cool pjäs det där även om den påminner om gais.Kollar sonens fotbolls match. Då är Gais klockan på
![]()
Exakt! Det var två dykare som lämnade och en klocka som tål bad ska in.Budget? Skulle kanske passa bra med en dykare / sportklocka
Det saknas ju en Speedmaster. det ser ju jag!!!Jag vaknade upp med en lyckad klockförsäljning och har nu den eminenta uppgiften att hitta en ny klocka.
![]()
Det saknas ju en Speedmaster. det ser ju jag!!!
Exakt! Det var två dykare som lämnade och en klocka som tål bad ska in.
Tack och lov är jag inte gjord av pengar så max 15 får tillskottet kosta.
Jag skrev ju badvänligDet saknas ju en Speedmaster. det ser ju jag!!!
Nu får jag sluta spamma tråden men det var dessa.Vad för klockor sålde du?