Husse
Pandion
Lessen, men min 16570 är inte till salu, kommer nog inte att bli det heller!Vill ha!![]()
Men det finns många fina till salu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lessen, men min 16570 är inte till salu, kommer nog inte att bli det heller!Vill ha!![]()
Ingen dum duo...
Det tycker vi inte!Ska försöka sluta bildspamma
![]()
Och kameran älskar klockan. Tänk du och Federer..Det tycker vi inte!
Spamma mera!
Den är riktigt fotogenic, den där klockan älskar kameran!
Tänkte kolla 10:10-läget men var lite sen...
![]()
Towlie äger.. South park är ju verkligen fantastiskt! Även om min fru vägrar att mina barn ser denKollar på lite South Park innan det är dags och blunda jao!
![]()
![]()
![]()
Towlie äger.. South park är ju verkligen fantastiskt! Även om min fru vägrar att mina barn ser den![]()
@thewallin bor du nära Malmö? för isåfall måste du komma på lördag så jag får se den live!!!!![]()
Det behöver du inte görs för min skull i alla fall.![]()
Varför då? Har man ny klocka för man spamma några månader, eller? Annars är ju jag lika skyldig
Det tycker vi inte!
Spamma mera!
Den är riktigt fotogenic, den där klockan älskar kameran!
armarna är det inget fel på heller, det är sen gammalt... men hon kanske skulle må bättre om hon fick möta dig sittandes i windernDen är lite rolig att fota då den tavlan har ganska mycket liv i sig och ändrar sig efter hur ljuset träffar, tacksamt att ta bild på. Sen har jag ju enormt vackra armar också men det är ju sen gammalt, de kommer ju med som en bonus.
Man blir glad när man möts av detta på morgonen
![]()
det tar sig, vi hade också 8 grader i morse. ska till Göteborg några dagar, så det ska bli skönt med lite vår!!God morgon vänner!
Dagens går till garagetbild(er)!
8 grader varmt nu på morgonen
Fåglasången är hög och luften känns härlig!![]()
![]()
![]()
Härligt!det tar sig, vi hade också 8 grader i morse. ska till Göteborg några dagar, så det ska bli skönt med lite vår!!
armarna är det inget fel på heller, det är sen gammalt... men hon kanske skulle må bättre om hon fick möta dig sittandes i windern![]()