Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Plockade precis upp en ingenjör.
![]()
Synd äckel tysken förstörde bottas loppSer på F1.
(Jag lät klockan vara ur fokus för att Hamilton skulle skymtas.)
![]()
Dedär exet ser ut att va i fin form!G&T på altanen..
![]()
Menar du Dwellern eller G&Tn? Kan bara meddela att Dwellern fortfarande ser ut som på bilden men drinken är tvättslut ...:-DDedär exet ser ut att va i fin form!![]()
Båda ser på bild Väldigt fina ut! ..men får jag välja så blire The Watch. ...eller?!Menar du Dwellern eller G&Tn? Kan bara meddela att Dwellern fortfarande ser ut som på bilden men drinken är tvättslut ...:-D
Kan bara hålla med!! Men om du måste välja på en pilsner och klockan då? Knepigare va?!?Båda ser på bild Väldigt fina ut! ..men får jag välja så blire The Watch. ...eller?!![]()
Första???!!! SISTA???????!!!!!!!!Här är det omvänt, Los Tantos är grillmästare medans jag tittar på!
![]()
![]()
Första grillningen i år! Kanske rent av den sista för den delen...
![]()
![]()
Ruggigt fina pjäser dedär! Grattis!Plockade precis upp en ingenjör.
![]()
hahah näädu, den går jag inte på så lätt! Klockan alla dagar i veckan + dubbelt på söndagarKan bara hålla med!! Men om du måste välja på en pilsner och klockan då? Knepigare va?!?
![]()
Skämmes Affe! Hur kan du säga så?Här är det omvänt, Los Tantos är grillmästare medans jag tittar på! Vi, grillmästare kör entrecote på gallret, klart mycket godare än fläskytterfilé eller fläskkarré alternativt någon grillbit osv.
![]()
![]()
Första grillningen i år! Kanske rent av den sista för den delen...
![]()
![]()
Du är ju kung på musmatchning!Söndagens Mussematchning.
![]()
Ingen vidare matchning, har du lämnat WO?![]()
Dricker kaffe på en plaststol vid en solbelyst husvägg med reservlöparklocka och känner att det blir svårt att resa sig härifrån för dagens långpass.
Fett!Ser på F1.
(Jag lät klockan vara ur fokus för att Hamilton skulle skymtas.)
![]()
Inte lönt att packa ner julbelysningen med andra ord!lika bra att påbörja julbestyren redan nu med tanke på hur fort tiden går![]()
Länkjustering?Ute och handlar det nödvändigaste...
![]()