Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läckert foto!Vacker kväll genom Stockholms skärgård.
![]()
Cetek revolutionerade verkligen laddarebranschen! Kopior finns i överflöd, skoj att originalet är svensktThis is the shit!
CETEK räddar batteriet och min klockbudget!![]()
![]()
![]()
Mekar så jäkla bra till gammal Techno
Apollo 440 Ain’t talkin But Dub
Grym snygg bild!Vacker kväll genom Stockholms skärgård.
![]()
Det vet du! Blev ett par varv runt Djurgården. Oslagbar träningsform när det är hygglig väder!Sjöhistoriska nästa!
Så trevlig klocka. Jag har nog bestämt mig. Nästan...Vafan...! Är det fortfarande måndag?!
![]()
Kul val! Ser ut att sitta riktigt bra! Grattis!
Inte den vanliga dressaren man brukar se, riktigt tjusigt!![]()
Snyggt, en riktigt vass klocktillverkare är vad Zenith är, inhouse urverk i världsklass och alldeles för få av dem på KS. Gratulerar till en riktigt vacker klocka!
Bästa laddarna absolut!Cetek revolutionerade verkligen laddarebranschen! Kopior finns i överflöd, skoj att originalet är svenskt![]()
Klassiskt vacker Zenith, viket bra köp!Kom precis hem och packar upp dagens nyförvärv
![]()
Det som saknades var en "dressare" och efter mycket prövande blev det denna
![]()
![]()
Tror vi kommer trivas bra ihop
![]()
Hade en Cetec fast monterad i min MGB GT under det löjligt lilla baksätet där batteriet satt. Bra och effektiv laddare med om jag minns det rätt underhållsladdning när batteriet var fullt.Bästa laddarna absolut!
Bredden på tillverkningen är otrolig, från små laddare till mc och ATV, till stora med enorm kapacitet eller många funktioner.
Perfekt att plocka in i husvagnen/husbilen när den gamla laddaren strejkar!
Grattis och välkommen i tråden!Har blivit med Inox.
![]()
Trist med att inleda med en förlust efter uppehålletCashat in en otroligt skön seger mot bajen
![]()
"Driving miss Daisy"Ute med nya hunden Daisy![]()
Tvärtom... kul att inleda med vinst! Gillar dock bajenfans. Sannolikt sveriges bästa... efter de trevliga jämtarnaTrist med att inleda med en förlust efter uppehållet![]()
LolTvärtom... kul att inleda med vinst! Gillar dock bajenfans. Sannolikt sveriges bästa... efter de trevliga jämtarna![]()
Åh nej, kom inte i närheten av min INOX!Grattis och välkommen i tråden!
Du har mycket att ta igen.![]()
Cool! Grattis!Har blivit med Inox.
![]()
Grattis och välkommen i tråden!
Du har mycket att ta igen.![]()
Jag kan hänga den i en tamp bakom Trajjan och låta den dansa några mil...Åh nej, kom inte i närheten av min INOX!![]()
Du kan väl låta den simma lite bakom nån båt?!Jag kan hänga den i en tamp bakom Trajjan och låta den dansa några mil...![]()