• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

När jag åkte hem från fönsterverkstan, så stannade jag till och tittade på den överkörda räven jag såg i morse. Jag skrapade även bort det som fanns kvar av den stackaren från vägen, ner i diket!

Inte kul när djur blir påkörda, men jag tror att det inte var mamman. Hen, som var påkörd var för liten för att se ut dom en fullvuxen. Så förmodligen så var det syskonet! Tråkigt, men nu kanske den andra ungen har chansen att överleva iaf.
+ för dig Affe.

Kom ihåg att dricka vatten i värmen!
4279446E-37D9-4325-A03C-DC8696C97B39.jpeg
Man ska inte dricka vattnet där jag är. Men som tur är fins det.....
IMG_20180720_174340.jpg

När jag åkte hem från fönsterverkstan, så stannade jag till och tittade på den överkörda räven jag såg i morse. Jag skrapade även bort det som fanns kvar av den stackaren från vägen, ner i diket!

Inte kul när djur blir påkörda, men jag tror att det inte var mamman. Hen, som var påkörd var för liten för att se ut som en fullvuxen. Så förmodligen så var det syskonet! Tråkigt, men nu kanske den andra ungen har chansen att överleva iaf.

Du får bli helgens djurvän på KS :) bra jobbat!

Tillbaka
Topp