Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det Nalle Puh’s Sjumilaskogen ( hundred acred Wood)du syftar på?
Magiskt
TragisktMagiskt
En kombination som alltid gifter sig!Öl och korv.
![]()
Missat yran sista 5 åren. Mest intresserad av hur Kraftwerk funkar på stortorget. Såg föreställningen på dalhalla men i ett berusat Östersund?Ute på krogstråket inför Storsjöyran, som alltid går jag ut med intentionen att jag ska träffa folk och vara social - slutar med att jag inte träffar en kotte jag känner och känner mig som en gammal surgubbe som stör sig på fulla och stökiga människor
![]()
Och bor mitt i stan men klarar inte ljudnivån på yran. Gammal...Missat yran sista 5 åren. Mest intresserad av hur Kraftwerk funkar på stortorget. Såg föreställningen på dalhalla men i ett berusat Östersund?
Gå och lägg digTragiskt
Andas ut. Jag är där på fredag!Ute på krogstråket inför Storsjöyran, som alltid går jag ut med intentionen att jag ska träffa folk och vara social - slutar med att jag inte träffar en kotte jag känner och känner mig som en gammal surgubbe som stör sig på fulla och stökiga människor
![]()
Det är sen gammaltOld fashion såklart.
Andas ut. Jag är där på fredag!
Ska tyvärr dit för att begrava min far, men får jag en stund över på fredag kväll vilket är planen så hör jag av mig.Frun är iväg fredag/lördag men kan alltid komma ifrån barn mm en stund om vi ska styra upp lite klocksnack @Fixxxer @1965ek @Donkii @Stroboman mfl om någon orkar styra upp nåt
Skicka pm eller skapa en tråd så är jag på!
Lägger till en bild för att inte kapa tråden för mkt.
![]()
Har flytt stan under yran för Italien igen så tyvärr... skulle vara kul annars.Frun är iväg fredag/lördag men kan alltid komma ifrån barn mm en stund om vi ska styra upp lite klocksnack @Fixxxer @1965ek @Donkii @Stroboman mfl om någon orkar styra upp nåt
Skicka pm eller skapa en tråd så är jag på!
Lägger till en bild för att inte kapa tråden för mkt.
![]()