Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huva!gott att det gick väl med dig!Troligen en sten som flög upp från pickupen på pressen
Ja verkligen, tackar för omtanken! Va minst sagt en otrevlig upplevelse.Huva!gott att det gick väl med dig!
Ja om man får lite glas över sig själv går ju men som du säger hemskt om det kommer med i fodret!fy hemska tanke.Ja verkligen, tackar för omtanken! Va minst sagt en otrevlig upplevelse.
Imorgon blir att städa upp allt splitter. Fullt inne i hytten och i bakvagnen på traktorn vill inte riskera att de ska kunna ramla ner från traktorn i fodret, livsfarligt ifall kossorna får i sig glas. Så blir en mycket noggrann rengöring innnan man kan pressa igen. Måste i vilket fall vänta på ny ruta. Svårt att få bort precis allt glas dock:/
Skönt att allt gick bra så får du försöka sova gott inatt så du inte missar något splitter i fodret. Kan tänka mig att man blir maniskt noggrann när man gör en sådan uppgiftJa verkligen, tackar för omtanken! Va minst sagt en otrevlig upplevelse.
Imorgon blir att städa upp allt splitter. Fullt inne i hytten och i bakvagnen på traktorn vill inte riskera att de ska kunna ramla ner från traktorn i fodret, livsfarligt ifall kossorna får i sig glas. Så blir en mycket noggrann rengöring innnan man kan pressa igen. Måste i vilket fall vänta på ny ruta. Svårt att få bort precis allt glas dock:/
Finns inget värre än glassplitter!Har ett gediget städarbete framför mig nu glas överallt
Ja verkligen, tackar för omtanken! Va minst sagt en otrevlig upplevelse.
Den sista balen jag gjorde skar jag upp plasten på och kasserade. Tråkigt när de är värda mer än 600kr st men ville inte riskera något. De kan finnas spår av glas i den även om jag inte tror det men vill va på den säkra sidan. Hamna massa glas i strängen också och de får jag låta bli att köraHoppas verkligen du får bort allt glas och att ditt foder är rent för kossorna skull! Kommer ihåg när jag var liten och åkte med min mammas släktingar i köpings trakten som var bönder när de slog gräs och eller tröskade. minnen från ungdomens sommar dagar![]()
Blev ju jätte snyggt! Kul att se fd pärlanSkiftar från länk till nyss hemkommet läder med blå kontrastsöm.![]()
Tackar! Ja det blev inte så tokigt. Köpte faktiskt ett till fast med orange söm. Du får säkert se mer av denBlev ju jätte snyggt! Kul att se fd pärlan![]()
Härlig tavla på Certinan iaf!Ni vet ju att man får en klocka om man gör en rotfyllning hos tandläkaren, eller hur:
https://klocksnack.se/threads/tröst-efter-rotfyllning.12704/
https://klocksnack.se/threads/jag-var-till-tandläkaren-igen.12914/
Förväntansfull gick jag dit idag igen för samma sak, men något gick fel. Nog blev det en klocka alltid, men åt min fru ...
![]()
Lite skillnad mot hennes tidigare, 42 mot knappt 35. Är inte färdig än så jag kanske får något också till slut ...
![]()
Åh, intressant!I går på Skåneleden ... spanande efter bjärv - då krävs en tuff SS!
![]()
Hoppas hon blir nöjd.Ni vet ju att man får en klocka om man gör en rotfyllning hos tandläkaren, eller hur:
https://klocksnack.se/threads/tröst-efter-rotfyllning.12704/
https://klocksnack.se/threads/jag-var-till-tandläkaren-igen.12914/
Förväntansfull gick jag dit idag igen för samma sak, men något gick fel. Nog blev det en klocka alltid, men åt min fru ...
![]()
Lite skillnad mot hennes tidigare, 42 mot knappt 35. Är inte färdig än så jag kanske får något också till slut ...
![]()
Blir det inte The who jag lite ledsen... Men på tal om W. nu blev jag sugen på lyssna på Wham!Det blir något från en av W-hyllorna i morgon, och nej @jabla, jag vet att du gillar svenska artister men det blir inte Mikael Wiehe ...
![]()
Haha tänkte också på The Who, hoppas!Blir det inte The who jag lite ledsen... Men på tal om W. nu blev jag sugen på lyssna på Wham!![]()
Eller något med Wasp och Blackie Lawless kanske?Det blir något från en av W-hyllorna i morgon, och nej @jabla, jag vet att du gillar svenska artister men det blir inte Mikael Wiehe ...
![]()