Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah BIM, arbetslivet vore så bra om detta fungerade. Synd att byggbranschen är så bakåtsträvande så allt tar sån tid att implementera. Läser du till byggnadsingenjör? Har själv gjort div arbeten kring BIM.Pluggar
![]()
Det såg gott ut oavsettRågflingegröt med jordgubbssylt så nästan rätt!![]()
Dagens första... Både gällande klockan o kaffet
![]()
I got youSitter och funderar på ett natoband. Kan de som har detta på sin seamaster droppa lite bilder? Ha en fin tisdag alla
![]()
Visst är det en .006?
Pluggar
![]()
Ah BIM, arbetslivet vore så bra om detta fungerade. Synd att byggbranschen är så bakåtsträvande så allt tar sån tid att implementera. Läser du till byggnadsingenjör? Har själv gjort div arbeten kring BIM.
Det är det 365 dar om året 366 dar när de är skottårDet börjar bli grötväder.
![]()
1 på 43200 typInte burit klocka på ett par dagar. Haha, vad är oddsen att den stannat på prick 06.00.00?! Aja, nu blir det nya tag![]()
![]()
Helt korrekt!Visst är det en .006?
Ruskigt underskattad!Dammar av Radon
![]()
Ibland hanterar vi grammängder av ren capsaicin (16 miljoner SHU). Man märker obönhörligen när man slarvat med handskar, speciellt vid toalettbesök![]()
Fick den här i min mat hos en kompis en gång som ett prank, det var rätt starkt! Fick hicka och ögonen började rinna.
Gött att höra!Nyss pratat med våran Affe en stund, som mår utmärkt men fortsätter sin semester från KS om någon mer än jag skulle undra. Han hade sin IWC UTC på sig idag, troligen bara för att göra mig glad ...
![]()