Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SRPD01K1Härligt, vad är det för ref på den där? (Klockan inte bilen)![]()
Toaletter alltså, bästa ljuset! Leon Bridges på Cirkus!
![]()
Förstår att man vill dubbel posta när man har sådär fin klockaToaletter alltså, bästa ljuset! Leon Bridges på Cirkus!
![]()
Åh gud, helt fantastisk.![]()
Soliga dagar gör mig glad
Lycka till!
Får se om det blir bubbel ikväll.![]()
Grym klocka, älskar den. Passar även jättebra på blått gummiband. Jag varvar mycket mellan olika klockor. Eftersom det är guld av mittenbitarna blir det såklart känsligare för repor. Haft min cirka 1 år och den är fortfarande i nyskick, så överdrivet känslig är den inte direkt.Åh gud, helt fantastisk.
Är detta en daily för dig, eller varvar du med några andra? Har varit rejält sugen på en 116613, men anar att de polerade mittbitarna snabbt repar sig. Hur har ditt viklås hållt sig?![]()
Härligt!Var riktigt smarrigt, PB Pizzabakeren har precis öppnat i nyrenoverad södergalleria.![]()
Inga grova repor utan främst mikrorepor som syns i vissa vinklar. Ingen tvekan om att det går att använda klockan varje dag, som standard kontorsnisseÅh gud, helt fantastisk.
Är detta en daily för dig, eller varvar du med några andra? Har varit rejält sugen på en 116613, men anar att de polerade mittbitarna snabbt repar sig. Hur har ditt viklås hållt sig?![]()
Har det varit trögt...?Ny visning av svärmorsans lägenhet om ett par minuter. För tidigt för sprit så jag får fixa en kopp kaffe istället för att lugna nerverna ...
![]()
Den grågröna är ju bara helt underbar!Gjort det lite läskigare att besöka oss.![]()
![]()
Den blev riktigt bra! Kul med att den inte är i samma färg som de brukar haDen grågröna är ju bara helt underbar!![]()
jag ska spana på alla handlederStrax med SJ mot Linköping, förhoppningsvis hinner jag in till @sjökvist i eftermiddag och kan fylla på snusförrådet![]()
Godmorgon KS!