• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Mitt inlägg är inte för att de som "klagade" skulle skämmas utan mer tänka tanken på att det finns många som lever ensamma och gärna hade haft en partner. Jag unnar ALLA här inne lyckan över att ha en partner lika väl som jag unnar ALLA här inne sina klockor de bär på armen... Ville ge er alla här inne ett annat perspektiv så ni liksom jag kan tänka på andra individer ilbland så ni kan uppskatta saker i ert liv lite mer kanske?

Mycket bra läst och mycket vishet du har, min unga padawaan ;)
Haha tackar! :p

Mycket vackert!
Ingen slump att träffa den katten där, katter har många sinnen som vi inte har en aning om...
Ja nästan nåt andligt över att träffa på en katt på ett sånt ställe.

Jag vet inte vilken gång i ordningen jag möter en katt på kyrkogården, jag brukar stöta på en grå liten katt när jag besöker dotterns grav rätt ofta, den dyker upp från ingenstans och försvinner plötsligt

Som singel vid 45 år så tycker jag det är synd att ni som har förhållande skriver att ett besök med er partner på IKEA eller GEKÅS skulle vara en pina! Jag hade gett vilka klockor som helst för att ha en partner och gått på IKEA eller GEKÅS vilken dag som helst hon hade bett mig om mitt sällskap... Ibland värdesätter man nog inte sitt sällskap tills den dagen (hoppas verkligheten inte för er skull) ni skulle bli ensamma....

cvqNx%p6R2eHB1BM7hLXOQ.jpg
Kloka tankar där!
För våran del så handlar det så mycket om samarbete och förberedelser.
Eftersom vi har våra fel och brister så måste vi planera våra IKEAbesök, det blir så mycket trevligare mär man inte irrar omkring planlöst, utan har koll på vad man ska titta på och vart sakerna är, då blir det inte så jobbigt!
Vi har alltid rullstol, mediciner, nitro och blodsockermätare med oss.
Då blir resorna till stan och IKEA, eller liknande så mycket trevligare!

Kloka tankar där!
För våran del så handlar det så mycket om samarbete och förberedelser.
Eftersom vi har våra fel och brister så måste vi planera våra IKEAbesök, det blir så mycket trevligare mär man inte irrar omkring planlöst, utan har koll på vad man ska titta på och vart sakerna är, då blir det inte så jobbigt!
Vi har alltid rullstol, mediciner, nitro och blodsockermätare med oss.
Då blir resorna till stan och IKEA, eller liknande så mycket trevligare!

Ja då jag förstått ni har era sjukdomsbilder så förstår jag att det kräver planering och bra humör. Är ni båda nere någon gång till Gekås så hör av er så bjuder jag på fika utanför Gekås. Jag kör lätt upp för att såga hej till dig och sin fru!

Mitt inlägg är inte för att de som "klagade" skulle skämmas utan mer tänka tanken på att det finns många som lever ensamma och gärna hade haft en partner. Jag unnar ALLA här inne lyckan över att ha en partner lika väl som jag unnar ALLA här inne sina klockor de bär på armen... Ville ge er alla här inne ett annat perspektiv så ni liksom jag kan tänka på andra individer ilbland så ni kan uppskatta saker i ert liv lite mer kanske?
Va bra att det inte var så du menade :) Jag personligen tycker att en bild på vad någon tycker är ett jobbigt besök på gekås eller Ikea är ett litet bevis för att de faktiskt uppskattar och bryr sig om sin bättre hälft som vill dit o shoppa. Hade de inte brytt sig så hade de ju inte följt med :)

Ja då jag förstått ni har era sjukdomsbilder så förstår jag att det kräver planering och bra humör. Är ni båda nere någon gång till Gekås så hör av er så bjuder jag på fika utanför Gekås. Jag kör lätt upp för att såga hej till dig och sin fru!
Tack!
2019 har vi ju anledning att vara ute och åka igen!
Den här svarta raketen(fn i viloläge!) ska börja ställas ut i vår/sommaren! :)
E7692979-5601-45EE-9133-BC107ED585F8.jpeg
BBC42B46-AEFC-4404-862F-C6E54313E3DA.jpeg
Dessutom blir våran 13 åriga Izak pappa i dag! :heart:
B8022FBC-9173-4292-A32C-65347CA665C0.jpeg

Kommer förmodligen att ta hem en ur den kullen! :)

Tillbaka
Topp