Kai
Silver
Riktigt skön bild!Jag och speedyn kollar på skräckfilm
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt skön bild!Jag och speedyn kollar på skräckfilm
![]()
Bra jobbat, jag vet hur det känns.
Taket är värst och svårast att få jämnt.
Kör på!
När man är sin egen uppdrags givare är det ju annorlunda. Man ser ju bättre än andra vad man inte är nöjd med. Det finns ju alltid något som är sämst.Ja täcker man golvet helt med papper så är det bara att se till att rollen är tjock med färg så det räcker bra. Men känns i armarna att man inte är 20 längre
Tyvärr är jag så trög att jag gick på skiten man fick höra i lumpen att när kroppen vill lägga av så har man 50% kvar att ge![]()
När man är sin egen uppdrags givare är det ju annorlunda. Man ser ju bättre än andra vad man inte är nöjd med. Det finns ju alltid något som är sämst.
Pimpla måste du göra! Ja det är både röding och regnbåge. Coolt med oldschool utrustning till flugfiske, jag flugfiskar också fast med lite nyare utrustning (Orvis och Loop)Är det rödingar? Aldrig pimplat men är sedan länge en flugfiskare. Kör ibland tom. med silkelina på bambuspöm. Har bland annat en Leonard från mellankrigstiden. Kör nästan bara torrfluga.
Klockköp på G?Jag och Omegan tankar bilen för att vara redo för morgondagens dagsutflykt till huvudstaden
![]()
Man kunde önska, ska bara upp och göra en dag på Mall of Scandinavia med några kompisar.Klockköp på G?
Det ser ut att kunna bli hårda tag ikväll...
Ps Snygg halsduk. Vad är det för en? Ds
Tack för svar!Jag är sjukt nöjd med kniven! Bra skärpa och balans. Använder den till all matlagning. Hade tur att jag köpte den innnan dom höjde priserna till skyarnaden är inte så billig nu
Skärbrädan är jag också riktigt nöjd med. En kompis till mig som håller på med finsnickeri som gjort den åt mig
![]()
Ah, tack för svaret. Ska kolla upp den.-Haha! Det såg värre ut än vad det varVi höll oss till middag den här gången
Tackar så mycket, scarfen är från Dako![]()
Grattis till den! Ser fram emot att klämma...Myser med nyförvärvet! Kul med vit tavla!
![]()
Absolut! Tack!Grattis till den! Ser fram emot att klämma...![]()
Brütalbra!Myser med nyförvärvet! Kul med vit tavla!
![]()
GrattisMyser med nyförvärvet! Kul med vit tavla!
![]()