• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag och speedyn kollar på skräckfilm

IMG_5403.JPG
Riktigt skön bild!

Bra jobbat, jag vet hur det känns.
Taket är värst och svårast att få jämnt.

Ja täcker man golvet helt med papper så är det bara att se till att rollen är tjock med färg så det räcker bra. Men känns i armarna att man inte är 20 längre ;)

Tyvärr är jag så trög att jag gick på skiten man fick höra i lumpen att när kroppen vill lägga av så har man 50% kvar att ge :)

Ja täcker man golvet helt med papper så är det bara att se till att rollen är tjock med färg så det räcker bra. Men känns i armarna att man inte är 20 längre ;)

Tyvärr är jag så trög att jag gick på skiten man fick höra i lumpen att när kroppen vill lägga av så har man 50% kvar att ge :)
När man är sin egen uppdrags givare är det ju annorlunda. Man ser ju bättre än andra vad man inte är nöjd med. Det finns ju alltid något som är sämst.

Är det rödingar? Aldrig pimplat men är sedan länge en flugfiskare. Kör ibland tom. med silkelina på bambuspöm. Har bland annat en Leonard från mellankrigstiden. Kör nästan bara torrfluga.
Pimpla måste du göra! Ja det är både röding och regnbåge. Coolt med oldschool utrustning till flugfiske, jag flugfiskar också fast med lite nyare utrustning (Orvis och Loop) :)

Jag är sjukt nöjd med kniven! Bra skärpa och balans. Använder den till all matlagning. Hade tur att jag köpte den innnan dom höjde priserna till skyarna :) den är inte så billig nu :( Skärbrädan är jag också riktigt nöjd med. En kompis till mig som håller på med finsnickeri som gjort den åt mig ;)
Tack för svar!
Vad skönt för dig ;)
Jag har tittat på dem ett tag men priset gör att man drar sig...
Fin skärbräda!

Tillbaka
Topp