S
Staafen
Guest
Tar det lugn innan det drar igång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
30-06 passar bäst till älgjakt.
Extremt ovanligt att jägare använder bössorna till något annat än jakt och jaktskyttebana.
Norrlands inland!
Men det händer att det är 2-5 poliser i tjänst på länets 22.500 km2!
Haha, ja det är allt sant det. Kavlar upp ärmen och finner lugnetAtt titta ner på den tavlan kan nog lugna vilken kolerisk människa som helst!
Brutalt vackert!
Är det gott med birk? Har alltid velat prova men inte kommit till skott än...
En vintage AP Calatrava i 18k gulguld och en vintage Vacheron Historique Tonneau i vitguld. Älskade förvisso min Vacheron, önskar jag hade kvar den.
Lika bra att diffa allt!Tar mig ner på staden för att handla lite, då Det är vinter och kallt så tar jag lämpligaste vinterbil som kan få mig hem igen på säkert sätt.
![]()
Äsch. Den gamla trasan...
Åker tysk stridsvagn. Geländerwagen.Lika bra att diffa allt!
Är det Defendern som är så lätt att bromsa?
Hatar alla jappsvreden, långt ner och dåligt upplysta!
Tacka vet jag stort, nära och synliga!![]()
Du kunde väl väntat 24 minuter...Gjorde mitt sista planerade konsultjobb igår men då var det inte riktigt läge för att fira med en virre av diverse orsaker, men idag är det ju dessutom torsdag ...
![]()
Ok!Åker tysk stridsvagn. Geländerwagen.
Det fina är att man kan lägga i hög/låg när bilen rullar. Rättare sagt den ska läggas i när bilen rullar.
Det är bra då man kan läggs i den innan man kört fast.
Okej. Då kör vi diff på allt![]()
Drömmen är ju en VC Overseas 110A-B126 men plånboken är inte där än..
Inte mycket som hänt på de 35 åren kan jag sägaOk!
Var nog 35 år sedan jag satt i en Geländewagen!
Jag blev nog nykär nu!
Skönt med riktiga, genomdesignade bilar, klockor, fiskerullar osv!![]()