Vaz Niva kanskeLika bra att diffa allt!
Är det Defendern som är så lätt att bromsa?
Hatar alla jappsvreden, långt ner och dåligt upplysta!
Tacka vet jag stort, nära och synliga!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vaz Niva kanskeLika bra att diffa allt!
Är det Defendern som är så lätt att bromsa?
Hatar alla jappsvreden, långt ner och dåligt upplysta!
Tacka vet jag stort, nära och synliga!![]()
Vilken snygg bild på expyn!Kvälls promenad i den friska (iskalla) luften
![]()
Tack men expyn hälsar att hon alltid blir snygg på bildVilken snygg bild på expyn!
![]()
Fy satan vad gott-Årets första semla
![]()
FelpostTack för idag! Nu ska pappa bli
Nästan så jag får lust att flytta hem...-Årets första semla
![]()
Det var jag som knasade till det, lycka till med ruset !Nej, inte felpost, jag svär![]()
![]()
Nej, inte felpost, jag svär![]()
![]()
Ringakta inte Nivan, mycket duglig i terrängen, fö en av få bilar med riktig verktygssats!Vaz Niva kanske?!!
Fick t.o.m den serverad av frugan, så här ligger jag ett tag.Du har liksom redan rätt ställning i soffan, proffsigt![]()
Min drömbil, helt seriöst. Så enkel, rå och brutalRingakta inte Nivan, mycket duglig i terrängen, fö en av få bilar med riktig verktygssats!
Har en bekant som var först i Sverige med import av Nivor!
O nej det var inte sarkastiskt!det är slitvargar som tyvär rostar lite men annars riktig kultbil!Ringakta inte Nivan, mycket duglig i terrängen, fö en av få bilar med riktig verktygssats!
Har en bekant som var först i Sverige med import av Nivor!
Inte en ” eländeswagen” kvaliteten har blivit bättre med åren fordonet har funnits.Ok!
Var nog 35 år sedan jag satt i en Geländewagen!
Jag blev nog nykär nu!
Skönt med riktiga, genomdesignade bilar, klockor, fiskerullar osv!![]()
Förstog att du faktiskt var seriös!O nej det var inte sarkastiskt!det är slitvargar som tyvär rostar lite men annars riktig kultbil!![]()
På Island saltas inte vägarna om vintern så här rostar inte bilarna.Förstog att du faktiskt var seriös!
Dom är ju extra rolig iom att ingen tror att dom ska komma så långt ut i naturen!
Dessutom är hasplåtarna av plåt, tills dom rostat bort, haha!