audotcom
Silver
Det har du så rätt i! Har en känsla av en tidig kväll dockDet är då livet är som bäst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du så rätt i! Har en känsla av en tidig kväll dockDet är då livet är som bäst![]()
Tack, ja, jag är jättenöjd. Hade inga planer alls på att köpa en ny klocka men när jag såg den var det inte mycket att fundera på. Annat än om jag skulle välja svart eller vit.Den där dinkan är så jäkla snygg! Vart helt över den när jag skrollade genom certinas hemsida här om dagen
Bara för dig att separera de olika färgerna och lägga i repektive burk.Städar efter play-doh lek, ser ut som att de små liven har genererat en hel del tomburkar
![]()
snyggt dinkaFunderar på om det skär sig med vin till ärtsoppan. Punchen är slut.![]()
Hade jag varit pensionär hade jag nog övervägt det av mer än en anledning. Just idag känner jag dock att det är tur att det är minst 25 år kvarBara för dig att separera de olika färgerna och lägga i repektive burk.![]()
Alla dessa matbilder gillas. Mysigt och som det alltid var när man började lurka runt på KS. Själv har jag barnen hemma för sommarjobb efter att ha avslutat sina universitetsstudier. Augusti flyttar de till Sthlm så till dess skall de skämmas bort. Tyvärr inga bilder men...Bönsallad med tonfisk!
![]()
![]()