Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, du är fast!Att det är bra finish på Grand Seiko vet jag, men den här effekten överraskade mig
Min första![]()
![]()
Lilla julafton! //Varit och hämtat lite paket!
![]()
![]()
Fick hem en japansåg med 240mm blad, 30st fönsterlås till fönstren jag håller på att montera in på verandan. Samt en fin tandad klinga 100t till nya klyvsågen, och ett litet bräckjärn för att pula med fönster!
![]()
Tack! Ja, den är riktigt fin! Härlig finish bjuder den på!Grattis, du är fast!
Inte visste jag att dessa burkar odlades i växthus! //Väntar på nästa skörd... (vilket blir imorgon då det e bra fart just nu!)
![]()
Allt grönt växer i växthusInte visste jag att dessa burkar odlades i växthus! //![]()
Ja det är ju sant, med andra ord så bakom ” gröna skylten” har dom växthus. //Allt grönt växer i växthus
Fan!Inte visste jag att dessa burkar odlades i växthus! //![]()