Självklart ,att ta sig en liten lutare på eftermiddagen!Dags för en liten tupplur så man orkar med kvällen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart ,att ta sig en liten lutare på eftermiddagen!Dags för en liten tupplur så man orkar med kvällen
![]()
Grattis! Hur känns den? Den är jäkligt snygg, och kanske något som kan komplettera mina andra SKXerPrecis köpt denna
![]()
Förutom drickan då, som är till för bebiskalvar, och inte för karlar.Nu ska det bli gott med kvällsmat!
Helt vegetariskt är mat för en karl!
Eftersom det är helg, så får man unna sig två rostade med smör!
![]()
![]()
Bra trioErkänner oss besegrade.![]()
Hello ! hur är årgång 2017 ? årgång 2016 var ett gott vin !//Stuga, grill och vin; fan va livet är gött!
Sen jag satte NATO-band på SKX007an har den inte lämnat armen
![]()
Haha, ja vad gör man inte...Sitter i ett industriområde i Ängelholm och väntar på att barnen ska bli klara med sin Pokemonrunda...
![]()
Jag kan väl säga att jag inte är den största vinkonnäsören och vet inte hur 2016 smakadeHello ! hur är årgång 2017 ? årgång 2016 var ett gott vin !//![]()
Låter väldigt förnuftigt. Låt vinet väl smaka och god fortsättning på kvällen //Jag kan väl säga att jag inte är den största vinkonnäsören och vet inte hur 2016 smakadeJag köper till och från Fontanafredda Ebbio som min fru tycker är okej, men denna gillade hon och frågade om det var ett dyrt vin
Så, om min fru gillade det, samt jag, skulle jag säga att det var ett av de bättre vinerna (och prisvärda) vi druckit i år. Du får värdera svaret från en novis
![]()
Tack det samma!Låter väldigt förnuftigt. Låt vinet väl smaka och god fortsättning på kvällen //![]()