• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags för en liten tupplur så man orkar med kvällen
20190831_163818.jpg
Självklart ,att ta sig en liten lutare på eftermiddagen!

Hello ! hur är årgång 2017 ? årgång 2016 var ett gott vin !//:pompus:
Jag kan väl säga att jag inte är den största vinkonnäsören och vet inte hur 2016 smakade:( Jag köper till och från Fontanafredda Ebbio som min fru tycker är okej, men denna gillade hon och frågade om det var ett dyrt vin:) Så, om min fru gillade det, samt jag, skulle jag säga att det var ett av de bättre vinerna (och prisvärda) vi druckit i år. Du får värdera svaret från en novis:D

Jag kan väl säga att jag inte är den största vinkonnäsören och vet inte hur 2016 smakade:( Jag köper till och från Fontanafredda Ebbio som min fru tycker är okej, men denna gillade hon och frågade om det var ett dyrt vin:) Så, om min fru gillade det, samt jag, skulle jag säga att det var ett av de bättre vinerna (och prisvärda) vi druckit i år. Du får värdera svaret från en novis:D
Låter väldigt förnuftigt. Låt vinet väl smaka och god fortsättning på kvällen //:pompus:

Tillbaka
Topp