Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! //Precis när jag tänkte ta en liten promenad började det regna, så dricker kaffe istället
![]()
Sant, men finns även byggnader man kan befinna sig iDet finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! //![]()
Du får bjuda henne på några fräsare så kanske du får den tillbakaUtforskar konungariket från kronjuvelen SJ och undrar varför jag gav bort exp2 till fru (skyller på inverkan av alkohol och är glad att jag får låna den ibland)![]()
Låter dyrt, bättre hon får behålla dinkan och jag kan spara mina korvören till ngt nyttDu får bjuda henne på några fräsare så kanske du får den tillbaka![]()
Den där ser man inte ofta, kul!