Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer att gilla mycket, adidas med boost technology är grymt bra o soft, om man testar en gång då vill man ha merTestar nya skorna, kanske det skönaste mina fötter gått i
![]()
Oj, sovit länge? Hon är säkert förstående, köp henne en klocka när fyller år så blir allt braBättre sent än aldrig eller hur?
Hahah tror denna hobby kommer ta kål på vårt förhållande!![]()
Idag också!?! Är det inte tredje pytten på raken du visarFår bli pyttipanna ikväll
![]()
Haha verkligen! Hade missat helt Haha!Oj, sovit länge? Hon är säkert förstående, köp henne en klocka när fyller år så blir allt bra![]()
Dricker morgonkaffe...
![]()
God morgon! Jag blev väckt 04:55 av en magsjuk hund. Har försökt somna om utan framgång. Det värmer lite när jag ser att jag inte är ensam om att vara vaken. Hej!
Go morgon. Kaffe och regn...![]()
Hej. Det är en Sea King modell. Älskar den, här har du mer info och mer om 262.144 kHz urverk.Va är det för modell?
Inte ofta man ser Bulova i gruppen faktiskt![]()
Haha vad mysigt det ser utDom 2 minsta i familjen vaknade 5:00så 1l kaffe och telefonsurf har varit starten idag.![]()