Husse
Pandion
Det hade inte klarat förra veckan, för då hade du ingen speedy!Min mor har tänkt byta bil. Provkört lite olika. Nu sitter jag förvånat i en Mini awd och det går allt för fort när min mor snart 70 år är ute och provkör... kul![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade inte klarat förra veckan, för då hade du ingen speedy!Min mor har tänkt byta bil. Provkört lite olika. Nu sitter jag förvånat i en Mini awd och det går allt för fort när min mor snart 70 år är ute och provkör... kul![]()
![]()
Den är så jäkla cool med sin blåa sekund!Strax dax att gå hem från jobbet
![]()
Där kunde man inte hitta fem felLite torsdagslyx, men vi håller oss på torken!
![]()
![]()
Kändes tryggt! Vi har tagit varvtider och roat ossDet hade inte klarat förra veckan, för då hade du ingen speedy!![]()
Den är rätt bra kall den där Heineken zeroLite torsdagslyx, men vi håller oss på torken!
![]()
![]()
Är inte förvånad, men glad för er bägges skull!Kändes tryggt! Vi har tagit varvtider och roat oss![]()
Vittringen har man konstant!Speedyn och jag kikar utbudet. Sugen på nytt. Kan man få vittring...?
![]()
Vittringen har man konstant!
Det gäller bara att styra den![]()
Verkligen! Jag tycker den funkar riktigt bra som törst-släckare..Den är rätt bra kall den där Heineken zero![]()
Testar kameran på min iPhone 11 Pro Max
![]()
Båda är dunder!Blev ju en pro max för mig också och visst är kameran riktigt bra eller är det placebo?
Klockan är ju också bra eller är även det placebo?![]()
Desperat att äta upp burken också...Pluggar tillsammans med 033an. Har dock ångest över att jag precis åt en hel Pringlesburk...
![]()
![]()
Mmm, hard core, tentaångest!Desperat att äta upp burken också...![]()