• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lauda

Patek
2-Faktor
-Deskdiving! Då är det viktigt med ISO :D
A34D1E9B-E828-4954-B724-0D6B71F7655C.jpeg
 

Husse

Patek
Ett paket från min om-jag-inte-vore-homo-och-han-hade-fru-bonusman @jabla kom levererat med Postnord. En vågad man!
Känner älskade Jabla mig? Jajamensan!


20191007_175604.jpg
20191007_175720.jpg
15705205369428367262380008346220.jpg


Tack fantastiska fina @jabla för en fantastisk start på mittliv som 40åring. :heart:

15705209452966923977877579170946.jpg
Grattis! :heart:
Jobbade med en äldre herre som frågade om jag fyllt 40.
Ja, jo det har jag.
Grattis!
Välkommen, nu går det bara utför! o_O
Underbart med en tjej som gillar orange!
Ha en härlig födelsedag! :)
Får väl härma en tjej jag känner, detta sa hon till en norsk, manlig kattdomare.
Inte nog med att du är snygg, du är gay också!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Äh, va fan, slänger väl in ett snabbt skivtips i alla fall då med min senaste anskaffning.

Robbie Robertson - Sinematic (2019)

Ny soloskiva från den tidigare gitarristen och huvudsakliga låtskrivaren i The Band. Inte så illa faktiskt med filmer som tema, baserat på hans samarbete med Martin Scorsese.

Tudor 2019-10-08 (CD).jpg


Spotify shortcut powered by @Träff : https://open.spotify.com/album/7kZrpC2QvoRP8nn9eGc8Ev
 

MariaE

Panerai
Grattis! :heart:
Jobbade med en äldre herre som frågade om jag fyllt 40.
Ja, jo det har jag.
Grattis!
Välkommen, nu går det bara utför! o_O
Underbart med en tjej som gillar orange!
Ha en härlig födelsedag! :)
Får väl härma en tjej jag känner, detta sa hon till en norsk, manlig kattdomare.
Inte nog med att du är snygg, du är gay också!
Tackar för Grattis, 40 är ett stort plus i kanten, prestigen, karriärsjakten, första seperationen och värsta småbarnsåldern är äntligen över. :D
 

Husse

Patek
Jävla trevlig ratt ju! Haha ja GTI:n lär ju röra sig hade en golf tidigare med 175hk och den vad ju trevlig om man bortsåg från vad drog men måste ju passa på att fråga hur mycket drar din vid blandad körning?:)
Runt 0.38l/milen, går att köra snålare. Vet en i Östersund, han kör sin i stan på 0.3l/mil och landsväg 0,26l/mil landsväg. Men då måste du ha 3 kilo i däcken och studsa fram.
Min Lupo har magnesiumfälgar, aludörrar, bakluckan är längre och i aluminium osv.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor

Husse

Patek
Shit vad bra! Men kanske kostar där efter?
Det är riktigt bra andrahandsvärde på dessa. Faktiskt riktigt rymlig fram. Helt ok bak, förutsatt att du är under 12 år eller saknar ben...
Om man tittar på en Lupo så måste man kolla om kopplingen är bytt och/eller växlingsroboten är inställd. Det är nämligen DYRT att göra!
Annars är det bara billigt!
1060kr i skatt och jag har fullförsäkrat a la Norrland, vilt och hyrbil osv. Helår runt 4k!
 
Topp