Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förstår jag! Vilket år är den från?Jäkligt nöjd med den![]()
Gratulerar! #magisk
Har precis varit och hämtat ett tillskott till ”samlingen”, en hulk![]()
Är det därför Hulken är så överprisad, för att den är magisk?Gratulerar! #magisk
2004 är den ifrån.Det förstår jag! Vilket år är den från?
Man kan "Trolla" med den på säljsidan.Är det därför Hulken är så överprisad, för att den är magisk?![]()
Precis haha!Man kan "Trolla" med den på säljsidan.![]()
Ja, helt klart. Kan inte komma på något annat, men varför köper inte alla från AD?Är det därför Hulken är så överprisad, för att den är magisk?![]()
Jag tror inte det! Men tror den heter: 7434-7008Jag vet ej om jag har frågat ref, men den är så vackert så kommer fråga en gång till om ref![]()
Precis, det känns så ologiskt att inte alla köper från AD? Jag har hört något om kö men det kan ju inte stämma?Ja, helt klart. Kan inte komma på något annat, men varför köper inte alla från AD?
Viktigt att planera sina inköp och inte vara så spontan... (thihii)Precis, det känns så ologiskt att inte alla köper från AD? Jag har hört något om kö men det kan ju inte stämma?
Så är det!Viktigt att planera sina inköp och inte vara så spontan... (thihii)
Kul att du kör vidare med Bvlgari!Ny vecka och ny klocka
![]()
TackarGratulerar! #magisk
Godmorgon @ S.LGodmorgon!
Vi kombinerar japansk kustbevakning med svensk tunnelbana,
![]()
Godmorgon @AffeLyssnar på Lustans Lakejer och klipper ut schyssta recept från gamla Hemköps reklamblad!
![]()
![]()
![]()