Nej! Fan vad surt!Bra där! Min basker blev stulen i ett förrådsinbrott.De hade kunnat ta vad som helst förutom just den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej! Fan vad surt!Bra där! Min basker blev stulen i ett förrådsinbrott.De hade kunnat ta vad som helst förutom just den!
Välkommen min vän!Viktigt med Ekologiskt!![]()
Och vilken ädel dryck finnes i glaset månnetro ? //Ursäkta sent svar. Nya BMW har under en längre tid sålts med tre års eller 8.000 mils fri service, vilket givetvis har tilltalat alla företag med 3-åriga avtal på leasade tjänstebilar. Sen finns det ju inte mycket som är fritt eller gratis här i livet, så du har betalat för detta i förskott då kostnaden givetvis är inbakad i nybilspriset ...
Får bli en wirre på denna utläggning.
![]()
Nostalgi !Minns Glory Days...
![]()
Agree.Zacapa är gott!
![]()
Ja man kan ju undra vilken stackare som betalt detta??Surfar KS och dricker frikaffe medans jag väntar på min friservice hos BMW ...![]()
Ser ut som ni kommer att få en bra start!Ska lära känna min nyinköpta klocka![]()
![]()
![]()
"Helvete" Karlstad tog vi men A traktor mm shit !På Spåret här.
![]()
Ja riktigt trist! Man undrar ju lite vad de ska med en grön gammal basker till? Håll hårt i din och förvara den väl.Nej! Fan vad surt!Jag har flyttat runt som en gypsy genom åren och sumpat många pinaler på vägen men baskern har hängt med. Hittills...
![]()
Vill du vara med och bidra broderJag förstår !//![]()
Vem får löken då?Matlagning, Öl till Far, Mjölk till påg
![]()
Jag tog min till matlagningen. Skiter i ”På spåret”..;-)
Jag tog min till matlagningen. Skiter i ”På spåret”..;-)
![]()