S
Staafen
Guest
Blir till att prova ikväll tror jag!![]()
Bunkrat upp lite "gogodis". Affe ! Har du inte smakat dessa så gör det.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir till att prova ikväll tror jag!![]()
Hahaha, japp så ska det vara!Perfekt, hela kostcirkeln!
Dem där såg ju riktigt goda ut!![]()
Riktigt trevlig patina på lumen!
Ja, och ändå är den ganska ung. 16750 från 80-talet.Riktigt trevlig patina på lumen!
Den ser ju även väldigt fin ut i övrigt!Ja, och ändå är den ganska ung. 16750 från 80-talet.
Haha!På väg ut till vedbon (ballen) och hämta ved (öl). Skål!
![]()
Ska du göra en redig brasa?På väg ut till vedbon (ballen) och hämta ved (öl). Skål!
![]()
Ja jag jagade den länge innan jag hittade exakt vad jag ville ha.Den ser ju även väldigt fin ut i övrigt!
Haha, du vet!Ska du göra en redig brasa?![]()
Tack, du med!Haha!Trevlig helg på dig!
Riktigt riktigt bra! Vet du vilket år den är från?Ja jag jagade den länge innan jag hittade exakt vad jag ville ha.
Knäppte några till naturbilder på den när jag ändå höll på
![]()
![]()
Från 1981...Riktigt riktigt bra! Vet du vilket år den är från?
Hahaha jag hann få upp pulsen (på riktigt) innan jag läste det sista!Från 1981...
ähhh jag bara driver. 1984 har jag för mig.
Vit tavla måste vara det ultimata! Snyggt på vintern och ännu snyggare på sommaren.Grym åkning i Hemavan nu![]()
![]()
![]()