Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Hade en likadan med blå tavla.En gammal omega
![]()
Hmmmmm...... Jag känner att jag behöver en Landsort!Viktigt att klocka och öl är i harmoni med varandra![]()
Hmmmmm...... Jag känner att jag behöver en Landsort! Klockan, alltsåViktigt att klocka och öl är i harmoni med varandra![]()
Välbekant känsla. Känner själv att jag behöver en med svart ring och tavla så min tungsten inte ska behöva känna sig ensamHmmmmm...... Jag känner att jag behöver en Landsort!
Gör du rätt i!Kollar på Bond. James Bond
![]()
I bilen på g till en polare för att skåda Connor McGregors comeback i UFC! Hype!
Ser riktigt soft ut hörru! I vilket land befinner du dig i om man får fråga? Snygg klocka också!Samma här!, men sitter på en pub
![]()
Reklam efter Pettis fajten
![]()
Ser riktigt soft ut hörru! I vilket land befinner du dig i om man får fråga? Snygg klocka också!
Tack detsamma!
Japan
Det är trevligt att få se matchen vid en schysst tid på dygnet. Mindre trevligt att det är ok att röka inomhus![]()
Grymt! Japan verkar riktigt trevligt.
Nu är det dags! Tror på McGregor!