Sitter bra! Hoppas att du gillar den.![]()
Nostalgi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter bra! Hoppas att du gillar den.![]()
Nostalgi
Nu undrar vi hur många du packat med på resan?Igår landade vi efter en tre veckor lång resa. Eftersom detta är ett s.k. "safe space" för likartade dårar kommer jag skriva det, svart på vitt:
Jag har saknat mina klockor.
Därför kommer jag dagen till ära rotera allihop, utom de som var med på resan. Kanske de också, om andan faller på!
Började med nyförvärvet som satt på klockan sedan flygresan. Oväntat bra, trots att jag inte vill tycka om en kvartsskadad plastklocka, egentligen.
![]()
Och nu är Tudorn på, den klocka som jag saknat mest.
![]()
Jag hade dessa tre affordables med ner, och som sagt en fjärde till hem i form av Casion.Nu undrar vi hur många du packat med på resan?![]()
Snyggt med gummi på BB! Var är det ifrån?Igår landade vi efter en tre veckor lång resa. Eftersom detta är ett s.k. "safe space" för likartade dårar kommer jag skriva det, svart på vitt:
Jag har saknat mina klockor.
Därför kommer jag dagen till ära rotera allihop, utom de som var med på resan. Kanske de också, om andan faller på!
Började med nyförvärvet som satt på klockan sedan flygresan. Oväntat bra, trots att jag inte vill tycka om en kvartsskadad plastklocka, egentligen.
![]()
Och nu är Tudorn på, den klocka som jag saknat mest.
![]()
Köptes via Ebay. Jag är lite misstänksam kring spännet. Sannolikt är det fake, men i praktiken det det mycket bra ut, så jag är ändå nöjd. De hade nog känts bättre med ett "ärligt" spänne.Snyggt med gummi på BB! Var är det ifrån?