• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

BFAF4F8A-C2C3-4ED3-AAEB-E86090E78FE3.jpeg

Nostalgi
Sitter bra! Hoppas att du gillar den.

Igår landade vi efter en tre veckor lång resa. Eftersom detta är ett s.k. "safe space" för likartade dårar kommer jag skriva det, svart på vitt:
Jag har saknat mina klockor. :bag:
Därför kommer jag dagen till ära rotera allihop, utom de som var med på resan. Kanske de också, om andan faller på!

Började med nyförvärvet som satt på klockan sedan flygresan. Oväntat bra, trots att jag inte vill tycka om en kvartsskadad plastklocka, egentligen.
IMG_20200222_060223_009.jpg

Och nu är Tudorn på, den klocka som jag saknat mest.
IMG_20200222_071834.jpg

Igår landade vi efter en tre veckor lång resa. Eftersom detta är ett s.k. "safe space" för likartade dårar kommer jag skriva det, svart på vitt:
Därför kommer jag dagen till ära rotera allihop, utom de som var med på resan. Kanske de också, om andan faller på!

Började med nyförvärvet som satt på klockan sedan flygresan. Oväntat bra, trots att jag inte vill tycka om en kvartsskadad plastklocka, egentligen.

IMG_20200222_071834.jpg
Nu undrar vi hur många du packat med på resan? :)

IMG_3863.jpeg

Godmorgon. Frukost och " mycket att göra" . Besöka loppis, stallet och mingla i kväll. Det är lördagsagendan. Ha,re//:pompus:
(När du tar en liten smakbit av något hos en vän, ät då inte så mycket att du fastnar i dörren.//Nalle Puh)

IMG_20200222_071834.jpg
Snyggt med gummi på BB! Var är det ifrån?

Tillbaka
Topp