Dr Hochblume
Silver
Det har du rätt iKom ihåg... ljuga skall man aldrig göra, men undanhålla sanningen kan man göra inom vissa gränser !//![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du rätt iKom ihåg... ljuga skall man aldrig göra, men undanhålla sanningen kan man göra inom vissa gränser !//![]()
Jag är mer för hårdrock än blues, därav röstar jag Strata
Glöm inte ClaptonSå gillar jag Yngve också !
Men du kör ju singlecoils ?Jag är mer för hårdrock än blues, därav röstar jag Strata![]()
Det är inte Yngves signaturmodell, det är en American standardMen du kör ju singlecoils ?eller är det en HSS (humbucker-singlecoil-singlecoil)
Det förstod jag då hans signaturmodell är gul?Det är inte Yngves signaturmodell, det är en American standard![]()
Det är bara singlecoils på minDet förstod jag då hans signaturmodell är gul?American standard finns i både humbucker och singlecoil-utförande.
Det där huvudet gick inte av för hackorDet är ju ändå fredag kväll. Så vi tar en hembrygd 9,7% Saison till. Yummy!!
![]()
Det är funderingarna innan som är svåra. Talet fixar du elegant.Funderar på vad jag ska säga i ett tal som jag ska hålla i morgon. Alltid panik innan. När det väl är dags vet jag vad som är viktigt att säga och vilken känsla de som lyssnar ska ha när jag är färdig. Trots det, samma ångest.
![]()
Tackar. Vete eller havre gör susen. I detta fallet är det ca 15% vete, och 6,5 gram socker per liter till flaskjäsningen gör sitt till.Det där huvudet gick inte av för hackorMina imperial stouts har aldrig sådan krona
![]()
Hmm, kan vara att jag nästan bara satsar på processad malt och lite av naturligt havre och vete. Jag gissar att proteinhalten är låg hos migTackar. Vete eller havre gör susen. I detta fallet är det ca 15% vete, och 6,5 gram socker per liter till flaskjäsningen gör sitt till.
Min kaffe-stout med 20% havre skummar också fint![]()
Hittade du något roligt?![]()
Står och tittar ut på ett grått och tråkigt väder på Kopparbergsvägen i Västerås!
![]()
![]()
Jodå...både Omega, Tudor, Longines, Heuer och sjö&sandström! Fast jag faktiskt där för att lämna in min KING MIDADS på spa!
![]()