Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som han blivit utsparkad från Watchbox.Chuck, post: 3364484, member: 453"]Nåt som inte stämmer med TGV?
Fräck! Vad är det?
Stort grattis!Då var man farsa... helt sjukt. Denna klocka ska hon få när hon blir äldre, om hon vill ha den.
![]()
Grattis!Då var man farsa... helt sjukt. Denna klocka ska hon få när hon blir äldre, om hon vill ha den.
![]()
Imponerad tårta, den som gjort den kan sin sak.//Fyller jämnt nästa vecka, firar idag. Sambon stod för tårtdesign och klockan var även det en present från henne.. Keeper??![]()
![]()
![]()
En unik De Bethune DB28 Special Edition.Fräck! Vad är det?![]()
Då var man farsa... helt sjukt. Denna klocka ska hon få när hon blir äldre, om hon vill ha den.
![]()
Riktigt häftig!En unik De Bethune DB28 Special Edition.
Det är en liten independent som tillverkar ca 150 klockor per år. De är rätt unika då de tillverkar i princip allt in-house med en massa egna patent. Allt från olika balanshjul till egna fjädrar mm.Riktigt häftig!
Jag har dålig koll på De Bethune, men jag har för mig att jag läste om något verk de hade med riktigt lång power reserve. Hur lång är det i denna? Otroligt vacker. Skulle gärna se en bild på baksidan också![]()