Idag blir det en massa grovgöra men först en sväng till affären så denna favorit hinner få lite armtid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar på vilken kaffeautomat jag ska gå till...
![]()
Beslutsångest, vad tar man på sig idag?
Låter som en bra plan, vi kör på det!Riktigt fina! Tycker de kompletterar varandra bra!
Men det ser trots allt lite grått ut på bilden, så jag hade gått för GMT och sparat seamastern tills solen kommer fram![]()
Vi har det bra broderSå, lite bubbel.
![]()
SMP! Underbar vit tavla, och alltid bekvämt med gummiBeslutsångest, vad tar man på sig idag?
Grattis till semestern!Dricker förmiddagskaffe och väntar på att jordgubbarna ska bli rumstempererade. Sen frukost idag lördag, första semesterdagen. Skogen är full av blåbär, men de finns kvar även i eftermiddag så de får vänta tills jag har ätit min sena frukost. Jag tänker på er alla som på olika sätt mår dåligt p.g.a. pandemin. Som tur är bestämmer vi själva vad vi matar hjärnan med. En bra bok, en bra podd eller att lyssna till Staffan de Mistura vars tankar är vida större än det egna egot. Såna människor som gör gott, så gott de förmår, har alltid imponerat på mig. Trevlig sommar alla vidgade vyar, var och en efter bästa ödmjuka förmåga.![]()
Staffan de Misturas sommarprat i P1:
https://sverigesradio.se/avsnitt/1518771