Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var cool!Gubbigt värre men riktigt snygg![]()
tack, den är stencool, lite lagom gubbigDen var cool!
Jag gillar gubbiga klockor. Gamla Brajtlings är fina också, gärna Chronomater med rouleaux-länk, så blir den extra gubbigtack, den är stencool, lite lagom gubbig
ja nu börjar man ju komma upp i den åldern och det är lika bra att rätta in sig i gubbledet, ut på stan och rulla hatt och jaga kidsen med käppenJag gillar gubbiga klockor. Gamla Brajtlings är fina också, gärna Chronomater med rouleaux-länk, så blir den extra gubbig![]()
Tänk om klockan kunde berätta sin historia. När var och vem som var första ägaren och vad klockan har varit med under tidens gång innan den hamnade på din arm. Supercoolt ,eller hur ! //Det lite lätt härjade loppisfyndet får vara med och jobba.
![]()
historien bakom en klocka kan vara riktigt spännande, har ett gammalt fickur som min morfarsfar ägde, tänk om det uret kunde talaTänk om klockan kunde berätta sin historia. När var och vem som var första ägaren och vad klockan har varit med under tidens gång innan den hamnade på din arm. Supercoolt ,eller hur ! //![]()
Eller hur! Det är en av de stora anledningarna till att jag gillar gamla och gärna ärrade ur. Nån har liksom gått runt med den här på armen halva livet och slitet på den dag in och dag ut. Som sagt, om tingen kunde tala...Tänk om klockan kunde berätta sin historia. När var och vem som var första ägaren och vad klockan har varit med under tidens gång innan den hamnade på din arm. Supercoolt ,eller hur ! //![]()
Jaha, det är mycket man skulle veta historiskt sett. Båda trevliga saker och mindre trevliga saker. Ibland är tystnaden bäst ! //historien bakom en klocka kan vara riktigt spännande, har ett gammalt fickur som min morfarsfar ägde, tänk om det uret kunde tala
Fast alla vet att @TobiasD är en kid med gubbkäpp så var beredd på att få en hytt tillbaksja nu börjar man ju komma upp i den åldern och det är lika bra att rätta in sig i gubbledet, ut på stan och rulla hatt och jaga kidsen med käppen![]()
Haha så är det!Fast alla vet att @TobiasD är en kid med gubbkäpp så var beredd på att få en hytt tillbaks![]()
jag är en jävel på att hoppa jämfotaFast alla vet att @TobiasD är en kid med gubbkäpp så var beredd på att få en hytt tillbaks![]()
Så nu blir det stekt abborre med skirat smör och färskpotatis och eventuellt en gräddfilssås med färsk gräslök! Sorry @ Margarinkungen, snålvattnet rinner redan!Fiskat idag: 15 abborrar, 4 mörtar och 1 gädda. allt utom abborrarna fick en andra chans
![]()