• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ohh wow otroligt kul att se en till, hur länge har du haft den? Jag fick denna av min svärfar, han köpte den ny 1982 och har burit den i spanska special forces i ett par decennier, även stridit med den. Så den känns speciell för mig! Sedan är den riktgit snygg.
Åh kul med en sådan bakgrund och historia :) Denna införskaffande jag för knappt ett år sedan! Så tyvärr ingen historia bakom den! En riktigt trevlig semivintage är det :)

Edit gick igång på den när jag läste denna tråd...

ca 2 timmar kvar så tar jag helgen ! God fortsättning alla likasinnade narcissistiska svin !
5CC37C8C-63C3-4C1C-ABDA-01BFE1FA64CD.jpeg

IMG_3029.jpeg

Ja , sitter och bläddrar i en bok. Några bilder från boken. Kungsgatan 1962 öster ut dvs mot Stureplan. Det finns även en framtidsbild på hur den "kungliga huvfudstaden fungerar år 2000. Atomdrivna turistbåtar mm. Ha,re gött //:pompus:
IMG_3026.jpeg

Tillbaka
Topp