Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån länk.... mmmm..Sitter och beundrar en Buren Grand Prix från 1962. Hittade den i en låda i källaren där den legat efter dödsboet efter min morfar som lämnade oss 1967. Den har alltså inte tickat sedan 66 - 67. Skruvade upp den, och den tickar på utan problem och håller tiden. Så nära nyskick som det bara går. Kanske skulle lämna in den för en service.
![]()
Hur är det magasinet? Sugen på att starta en prenumerationTänkte läsa lite kvalitetslektyr!
![]()
Jag tycker det är ett mycket trevligt magasin.Hur är det magasinet? Sugen på att starta en prenumeration
Bilen in på service och Hertz hade missat min lånebil. Gick ändå snabbt för dem att hitta en bil och killen hade sliten speedy på bondnato så han är förlåten denna Speedy Tuesday![]()