Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GottVilat efter kroppksmiddag![]()
Det är inte OWG mars än! Så av med den!Tog fram den här jäveln,![]()
Okejrå, den åkte av.. Den åker nog inte på i mars heller, den är mussepiss -tråkig!Det är inte OWG mars än! Så av med den!
På ö-besök?Vilat efter kroppksmiddag![]()
Så gott! Åt 5.Gott
Men det är regel på 1/5 kokta i men du är förlåten.
Proffsgjorda (mamsen) hemma på ÖlandPå ö-besök?Eller har du byggt ihop dom på hemmaplan?
![]()
Vilken snygg Edifice!Gett min EFA-120 hjärtmassage
![]()
Mycket trevligt! Kul att vi kunde sammanstråla. Fick några varv i vm8an nu på kvällen. Edit höll på att glömma klockan…
Den var min finklocka innan jag snöade in på G-shocksVilken snygg Edifice!![]()
Lite lätt avis, men jag väntar tills "ni" Stockholmare åkt hemMycket trevligt! Kul att vi kunde sammanstråla. Fick några varv i vm8an nu på kvällen. Edit höll på att glömma klockan…![]()
Håller nog Monninboetten för en av de absolut bästa!Mycket trevligt! Kul att vi kunde sammanstråla. Fick några varv i vm8an nu på kvällen. Edit höll på att glömma klockan…![]()