• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags att äta
20221203_122441.jpg

@Joakim1 Lugn i brallan nu. Försvarar inte kort under bilkörning men jag skulle nog ha en mer ödmjuk inställning om jag var dig för din tonalitet har knappast varit skön och jag har alla PM sparade.

Nu är det OT de luxe och åsikterna är tydligt framförda. Låt oss återgå till klockorna istället.

Knogar runt i sydlig snöstorm.
_DSC2101-01.jpeg

Loppisrundan resulterade i vad som har potential att bli OWG-klocka i mars!
För 45 kr får man en Sport Winner Watch Automatic! Oklar ordning på orden, oklart urverk och högst oklart varför det sitter chrono pushers på den. Som bonus: okänd kromad metall. Ett tekniskt underverk!
_DSC2114-01.jpeg

_DSC2117-01.jpeg

_DSC2115-01.jpeg

Råkade även släpa hem en Crescent som man kanske kan göra nått kul med (@Been :angel:)
_DSC2135-01.jpeg

Knogar runt i sydlig snöstorm.
_DSC2101-01.jpeg

Loppisrundan resulterade i vad som har potential att bli OWG-klocka i mars!
För 45 kr får man en Sport Winner Watch Automatic! Oklar ordning på orden, oklart urverk och högst oklart varför det sitter chrono pushers på den. Som bonus: okänd kromad metall. Ett tekniskt underverk!
_DSC2114-01.jpeg

_DSC2117-01.jpeg

_DSC2115-01.jpeg

Råkade även släpa hem en Crescent som man kanske kan göra nått kul med (@Been :angel:)
_DSC2135-01.jpeg
En såndär cykel hade jag när jag var ung dock orange👌

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp