Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg på det bandet! Vilken GS-modell är detta?Solen tittade fram och då blir de givetvis grill
![]()
En av de snyggaste bilderna jag sett på denna klocka! Riktigt sugen på en, men får nog vara nöjd med min shunbunUte och spanar lite över gården innan sängen kallar.![]()
Testar en ny, lite generösare variant av triple time zone lösning. Ännu inte helt övertygad och det finns risk att det blir utslag i metalldetektorn på flygplatsen.
![]()
Den till höger är motsvarande fast Heuer 984.013 (Leo hade en Tag Heuer). De andra ser identiska ut men har en annnan ref och är förgyllda i efterhand. Heuern är min beater, perfekt storlek och sitter kanon.Är de 18K på dessa? Var det inte denna Caprio har på wow
Den till höger är motsvarande fast Heuer 984.013 (Leo hade en Tag Heuer). De andra ser identiska ut men har en annnan ref och är förgyllda i efterhand. Heuern är min beater, perfekt storlek och sitter kanon.
Osäker på om det gjorts någon med denna boett i solitt guld.
Exakt, guldpläterade stålboetter (vilket originalet också var). Tyvärr har jag ingen originallänk så de är nyare solida länkar i gulmetall. Originalet var en härligt rasslig guldpläterad länk som ofta blev ganska trist när guldet skavdes av och med tanke på att Heuern är runt 40 år gammal så gissar jag att den snarare är en stållänk vid det här laget.så när du skriver förgyllda, menar du att det är guldpläterat eller vad har länk och boett för material?
Exakt, guldpläterade stålboetter (vilket originalet också var). Tyvärr har jag ingen originallänk så de är nyare solida länkar i gulmetall. Originalet var en härligt rasslig guldpläterad länk som ofta blev ganska trist när guldet skavdes av och med tanke på att Heuern är runt 40 år gammal så gissar jag att den snarare är en stållänk vid det här laget.
Vad snällt skrivet.En av de snyggaste bilderna jag sett på denna klocka! Riktigt sugen på en, men får nog vara nöjd med min shunbun![]()