• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags att plocka ur diskmaskinen. Det eviga kretsloppet ni vet ... ;)
Omega 42 2025-04-22 (diskmaskin).jpg

86B47A98-9D83-433D-8CB0-6A32CD519924.jpeg

Go eftermiddag. Nyss avslutat bygget på modellen å fixat till ridstövlarna.Träningsklockan på och ridkläder gäller nu för det stundar strax ett träningspass med hästen. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Åkte hem lite tidigare från jobbet idag, då Los Tantos väntades hem efter att ha varit borta sedan i torsdags!

Och eftersom man fyller år idag, dock bara ojämnt, så fick jag lite paket! Hon hade hittat en låtande Drake Robot vid namn Zuru till bio/TV-rummet samt en Citizen Day-Date från 80-talet på loppis!

IMG_7421.jpeg

Senast ändrad:
Åkte hem lite tidigare från jobbet idag, då Los Tantos väntades hem efter att ha varit borta sedan i torsdags!

Och eftersom man fyller år idag, dock bara ojämnt, så fick jag lite paket! Hon hade hittat en låtande Drake Robot vid namn Zuru till bio/TV-rummet samt en Citizen Day-Date från 80-talet på loppis!

IMG_7421.jpeg
Grattis!🐣🥂🎉

IMG_7421.jpeg
Stort grattis 🥳

Här har vi det som fanns i dagens paket. San Martin SN0130 med aventurine dial.

Svårfotad med plasten på, men avvaktar med att plasta av den tills jag bestämt mig om den får stanna. 😳🤔🤯

Känns riktigt fin kvalitetsmässigt dock! Länken med snabbjustering känns minst ett par snäpp upp från länken på min förra SM 😊

IMG_3805.jpeg
IMG_3806.jpeg
IMG_3807.jpeg

Tillbaka
Topp