• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

1BD59506-29BB-4DA8-ACB9-EC4CD2AA432B.jpeg

Gokväll. Vattemelon med mynta gällde ikväll å tidigare idag blev jag lokägare. 20 kronor på en loppis för ett Fleischmann no 1320 från 1952. Ett riktigt bra fynd.Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Japp har ett separat rum här hemma som bara jag har tillgång till,tätad ventilation med finmaskigt nät osv.
Ja alla är vi rädda för olika saker, var själv rädd när jag skaffade min första orm men ville jobba bort rädslan och ja det visade sig vara något jag istället blev galet intresserad i.
Och trots detta har du tappat bort 3 stora pytonormar?
1754589924450.png

Uppe tidigt.

Har börjat tima mina klockor med en app. Får tyvärr bekräftat svart på vitt att den här har börjat gå som en kratta/formel 1-bil. Typ +3 minuter på 12 timmar i windern…troligen magnetiserad plus ev. annat.

Vete tusan om jag orkar skicka den till Italien trots att det är garanti på den. Finns ju duktigt folk på KS 😀

IMG_4619.jpeg

Tillbaka
Topp