Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av världens snyggaste dinkorSitter i telefonmöte (missade att posta, trycker nu)![]()
Själv prövar jag dagens fynd. Jacka från svenska försvaret 92Spanade in äppelträden på lunchen
![]()
Det är alltid säsong för natoGummisäsongen är över, iaf för den här. Nu blir det nato, länk och läder framgent.
![]()
Så sant som det är sagt! Men jag badar ogärna med NatoDet är alltid säsong för nato
Kul back story åxå. Jag bad Gemini att låta min arm och mitt exemplar resa tillbaka i tiden till när det begav sig (Montreal 1976).En av världens snyggaste dinkor![]()
Nice, jag hade M90 uniform i lumpen på 90-talet. Ojoj vad tiden går.Själv prövar jag dagens fynd. Jacka från svenska försvaret 92![]()