Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att se en corgi i trådenJobbade tidigare på att purra upp den här lillvännen för en promenad. Måttligt road, både av klockan och mina försök.
Härligt att se en corgi i tråden
(Fin Omega också)
Snygga pjuck också. Inte burit Red Wing på ett långt tag men det är bra grejerSitter i hotellobby och väntar på kollega
Jodå! SkålHörde jag skål? Hoppas att ni får en fin onsdag kamrater!
Äh, vi är ett gängFantastisk trådstart @Staafen, men frågan är om man törs hänga här när inte ens min handled räknas som vintage än?
Klart du ska hänga här!Fantastisk trådstart @Staafen, men frågan är om man törs hänga här när inte ens min handled räknas som vintage än?
Hör med @rogart-63.Försöker förgäves att leka med batterier för att få igång den här. Om någon vet någon som meckar quartz får ni gärna säga till. Snygg är den iaf hoppas ni får en fin påsk!