Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Barnen och jag skall utfodras…
Jag har en G-shock på dagenOj vad fel det kan bli, läste som hastigast "Baren jag skall utforska"
Var rädd om din fina Longines i badlandet!
Försöker förgäves att leka med batterier för att få igång den här. Om någon vet någon som meckar quartz får ni gärna säga till. Snygg är den iaf hoppas ni får en fin påsk!
Referensnummer? Finns 3 grundläggande fel det kan vara.@Ville_W kanske har något tips?!
Den där är jättefin!Testar nytt band (Molequin Saffiano) på min fattigmans-Tank. Får nog blir denna kombo på nästa bröllop.
Grymt cool länk!Kastat mig över dagens post nu när jag äntligen fått lite egentid. Tycker länken är som gjord för 280:an och vilket underbart spänne med dykarförlängning!
Tack, @macallan
Skulle såklart infogat @Staafen inlägg som citat ovan men är för ringrostig på KS för att fixa detGodmorgon,
Efter godkännande uppifrån tänkte jag dra igång vintage-versionen av "Vad gör du och din klocka just nu?". Hoppas att det kommer uppskattas!
Jag börjar med en lägesrapport från påskledigheten på en ö någonstans i Sverige.
Inväntar frugan som är på morgonpromenad, sedan frukost med två vilda barn!
Äntligen En ny tråd med kvalitet på KS!
Skulle såklart infogat @Staafen inlägg som citat ovan men är för ringrostig på KS för att fixa det
Skönt! Vi skulle varit på väg upp nu men ena dottern är lite hängig. Hoppas komma iväg imorgonVi gör oss redo för att njuta av riktiga fjällen, Hemavan!
Aj då!Skönt! Vi skulle varit på väg upp nu men ena dottern är lite hängig. Hoppas komma iväg imorgon
Härligt skick på den.Sandlåde-mys
Oh yes! Bl.a.