Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med tropic?Förbereder en bortskänkes mot slant till BCF
Ligger uppe nuFörbereder en bortskänkes mot slant till BCF
Lagar lyxkrubb!
Den där är riktigt trevlig!Testar nytt band (Molequin Saffiano) på min fattigmans-Tank. Får nog blir denna kombo på nästa bröllop.
@Ville_W kanske har något tips?!Försöker förgäves att leka med batterier för att få igång den här. Om någon vet någon som meckar quartz får ni gärna säga till. Snygg är den iaf hoppas ni får en fin påsk!
Var väl inget riktig tropic där va? Ser bara look a likesMed tropic?
Såg det med, nära iaf.Var väl inget riktig tropic där va? Ser bara look a likes
Kul att du gillar den! Den är arvegods efter min pappa med hans namn graverat så den betyder mycket för mig.Den där är riktigt trevlig!
Synd att kalla den fattigmans-tank.
Om en vecka vet jag!Var väl inget riktig tropic där va? Ser bara look a likes
Som ett påskägg, blir det chokladpraliner eller torkad frukt.Om en vecka vet jag!
Som ett påskägg, blir det chokladpraliner eller torkad frukt.
Som ett påskägg, blir det chokladpraliner eller torkad frukt.
Torkad frukt känns ju ändå lite vintage!Hoppas på torkad frukt så kan man ge bort dem och göra någon annan glad!
Fick tillbaka min Squale från batteribyte idag, tropicet som sitter på den känns lika hårt som torkade persikorTorkad frukt känns ju ändå lite vintage!
Som färsk fast gammal...Torkad frukt känns ju ändå lite vintage!
Den där är bra!Fick tillbaka min Squale från batteribyte idag, tropicet som sitter på den känns lika hårt som torkade persikor
Jag gillar den! Har legat halvt bortglömd i månader, sen när jag hittade den så var det batteritorsk sen gick det ytterligare nån månad innan jag fick tummen ur och bytte.Den där är bra!