Hänger inte med i den här diskussionen riktigt. Ni gillar inte TTT och bryr er inte men ändå skriver ni gång på gång om hur dåliga dom är och hur bra ni är. Verkar som ni behöver dem. Och när du Yonsson säger att TTT styrs av två, så undrar jag om det är bättre än KS som styrs av 3 eller 4. KS är mer en klubb där man blir med om man postar så mycket som möjligt (om vad som helst) medan TTT verkar vara ett lite tyngre lurker-forum. Tyngre i bemärkelsen att de som är där verkar, notera verkar, vara något mer, vad ska man säga, "vi som känner alla i klocksvängen och träffas på hemliga ställen med väskorna fulla med klockor som andra inte ens har mage att drömma om". Jag säger inte att det är fel. Jag tror båda ställena har sin plats. Att bitterheten mot TTT hänger på något inlägg som tagits bort låter långsint och jävligt barnsligt. Tyvärr är känslan här att man inte är välkommen om man inte tar hela paketet, inklusive TTT-agget. Men det är väl så det funkar kanske, vad vet jag. Det enda jag tycker mig se här är att man är välkommen om man är jävligt grabbig, kommer från sthlm, ställer en massa dumma, självklara frågor och fjäskar med "ledningen".